pondělí 7. prosince 2009

PRŮŮŮŠVIH

Minulý týden jsem zdárně odeslala kalendáře do tisku,kamarádce předala přáníčka do družiny (64 dětí plus 9 soukromých) což si holky nechají si vytisknout samy,a už jsem se těšila,že vyženu číselníky a přání z hlavy a po dlouhé době si udělám nějaké obyčejné LOčko.Jenže! .....technika mě zradila........sedla jsem po víkendu ke kompu,zapla.....a.... začalo se ozývat pískání a odkudsi se linul tááákovej šílenej smrádek,jakoby se pálily kabely,či co... radši jsem to teda všechno vypla.Manžel později zjistil,že mi odešel monitor.Prrrevít,ani se nerozloučil,nedal vědět,že už má dost!(mám na mysli stále ten monitor)a ani nevím vlastně kam odešel ...no ŠOK! PRŮŮŮŠVIH! PRŮŮŮŮSER!!! ...takže jsem bez! náhradní nemáme,prý to snad půjde spravit,ale než někde seženem jiný,tak si se scrapováním nevrznu.Jo na net a Blog a tak můžu,máme noťas,ale tam mi má drahá polovička nedovolí nainstalovat fotošop,neb bych ho už pak nepustila ani tam - koupil si ho,protože díky scrapu neměl šanci :-) ...
CHJO,to je materiál,no tak alespoň to tu doma nějak ovánočním.Tak držte palce,ať dlouho netrpíííím,úúúúú.....(pravda,to pískání a smrádek už jsem zaregistrovala dříve,ale nebylo to tak intenzivní,noo...)

1 komentář:

  1. No to je průšvih, rychle dopiš do seznamu pro Ježíška - MONITOR!

    OdpovědětVymazat