čtvrtek 4. února 2010

OCENĚNÍ

Tak nějak jsem pár dní pozapoměla mrknout na Blog.Řěšila jsem novou práci,marně se pokoušela na DST vložit své poslední Ločko a různé jiné blbiny.Takže jsem dnes s údivem zjistila,že můj Blog dostal další ocenění.
Teda mě to táááák hřeje u srdíčka,opravdu moooc si toho vážím!!! Tisíceré díky Typus (http://iff-typus.blogspot.com/),máš u mě na oplátku kytičku jako poděkování - mimochodem Radarky bezva nápad ;-)

Toto ocenění nemá žádná pravidla,s radostí ho posílám dál:
Radarka
protože je bezva,radí,pomáhá,inspiruje,je s ní opravdu legarce i když na dálku,ale hlavně má moc krásný Blog
BL Design
protože si mě holky vybraly pro hostování v CT týmu,mám obr radost,a doufám že důvěru ve mne vloženou nezklamu a krásné Kity budu důstojně prezentovat - moc se těšííím
Siťa
a Janinka - to je moje srdeční záležitost,bez té bych nebyla tam kde jsem (myslím tím ve scrapování) je můj původní rádce,učitelka a dvorní dodavatelka kouzelných Kitů.Jani,vím,že ocenění nevystavuješ,jen chci abys věděla ...však ty víš...
Larafara
a nakonec Laděnka,tu nemůžu vynechat,její holčičky,fotky,Ločka...všechno tááák krásnééé...

2 komentáře: